Summa sidvisningar

tisdag 23 januari 2018

En idé angående erfarenhetsexpert uppdrag..

Idag har det åter varit en dag med många bollar i luften, både arbetsmässigt och privat. Men det har gått bra i alla fall, är nöjd över vad jag åstadkommit under dagen.

En sak som vi, tillsammans med en av mina terapeuter, kom att tänka på är att jag som erfarenhetsexpert skulle kunna åka runt och berätta om vad träningen betytt i mitt liv. För träningen har betytt mycket, både fysioterapin, vattenterapin och ridterapin, som jag bl.a haft genom åren. Fysio och vattenterapin har hängt med längst. Och visst har det varit perioder då jag velat ge upp en del av dem, men av en och annan orsak så har jag kämpat på. Det som jag kanske skulle kunna bli bättre på, är att träna på egen hand med t.ex hantlar. Kanske det kommer den dagen också då jag får den "rycken" i mig. Och t.ex. naturbesök ger också träning, nämligen balansträning då jag ska försöka hållas i rullstolen över stock och sten, eller i båten då den gungar av och an.

Så, det finns flera olika uppdrag man kunde åta sig som erfarenhetsexpert, det gäller bara för en själv och uppdragsgivaren att vara idérik :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar