Summa sidvisningar

tisdag 30 januari 2018

En bra fotvårds produkt

Häromsistens då jag var på en marknad så hittade jag M-mjölken som Scandinivian Herbs har i sitt sortiment, vid ett försäljningsbord. Den skall vara bra för trött och stel kropp. Det var något som försäljaren sa, som gjorde att jag ville testa den, så en flaska fick komma med mig hem. Och det beslutet har jag inte ångrat.

P.g.a mitt funktionshinder så vill inte blodcirkulationen riktigt fungera i mina ben och fötter utan de blir lätt blålila till färgen, ja färgen är t.o.m ännu mörkare på en del ställen ibland. Men efter att jag har börjat använda denna M-mjölk har färgen på mina ben/fötter blivit mera som en "vanlig" fot/ben skall se ut. Idag var jag till fotvårdaren och även hon reagerade på att färgen har blivit bättre.

Så, den här produkten rekommenderar jag om ni har problem med blodcirkulationen!


Om man vill kolla in företagets andra produkter så är deras hemsida följande: Scandinivian Herbs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar