Summa sidvisningar

söndag 21 januari 2018

En fin helg är förbi

Så var den helgen förbi. En helg som kantats med fina stunder tillsammans med kollegor, bekanta och vänner. Jag startade helgen med att åka tillsammans med bl.a kollegor, till Wasa Teater för att se pjäsen "Den första dagen". En mycket sevärd pjäs, med både humor och en del inslag som lämnar en att fundera på hur livet kan verkligen kan vara.

Gårdagen gick åt att umgås med vänner, först en lunchträff med en god vän här hemma hos mig och sedan på kvällen kom ännu en god vän till mig. M.a.o en riktig chillördag blev det.

Sista dagen av den här helgen har gått åt att ta vara på solen lite som tittade fram, samtidigt som jag lät "Chokladpralinen" (=bilen) bli av med lite is som han har samlat på sig. En av mina fina grannar gjorde mig sällskap och hjälpte mig och sedan begav vi oss, tillsammans med mina fröknar, på en liten promenad innan vi till sist avslutade vår trevliga stund med ett kafferep. Här efteråt har jag bara tagit det lugnt och gjort lite nytta här hemma. Som sagt, en fin helg att minnas.

Härmed önskar jag alla en kommande fin vecka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar