Summa sidvisningar

söndag 18 juni 2017

Ett år äldre

Så var man då ett år äldre igen och festen som jag har planerat stilla i mitt huvud en längre tid, är överstökad. En fest som blev så lyckad som den bara kunde bli, med glada gäster som bestod av både vänner och släktingar. Lite överrasknings-gäster dök upp också, vilket blev som "kryddan på moset". Jag ville ha en så familjär och "vanlig" fest som möjlig med inga speciella program-punkter, utan folk fick komma och gå som de ville. Smaka på både sött och salt samt drickbart som jag bjöd på.

Idag har jag fortsatt med att fira lite. Det blev över lite av det jag hade att bjuda på, så idag fick en gäst som hade förhinder att närvara igår, smaka på smörgåstårtan och beundra alla fina blommor och presenter jag fått, tillsammans med mig.

Nu är det bara att börja ladda upp tills man skall ha nästa kalas, som säkert blir lika bra som den som jag hade igår. Och allt tack vare familj, släkt och vänner som firade den med mig.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar