Summa sidvisningar

söndag 25 juni 2017

Planering av hösten samt pyssel på programmet

Idag har jag spenderat dagen inne. Dagens väder fortsatte såsom den gjort i några dagar nu, nämligen regn. Så därav passade det bra med en inne-dag. Nu mot kvällen kom dock solen fram, vilket kändes skönt i luften.

Så, vad har jag pysslat på med idag då..Jo, jag har bl.a. försökt planera en del av hösten så jag skall få både jobb, terapier och fritid att rymmas i min kalender. Ingen lätt uppgift att få det att gå ihop, men det skall gå. Jag har lyckan att ha "fina" terapeuter och kollegor runt mig som gör planeringen lättare.
Efter planeringen av den kommande hösten, har jag också hunnit planera lite inför veckans Erfarenhets-uppdrag. Mera om det skriver jag då jag varit på tillfället.

Jag har också fått några presenter färdigt fixade, så nu är det bara att åka med dem till kontoret där de får vara tills vi behöver dem i jobbet i höst. Bild ser ni här nere. Och emellan allt detta så har även tvättmaskinen gjort sitt jobb. Kort sagt så har jag haft en rätt intensiv dag med mycket uträttat. Och nöjd är jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar