Summa sidvisningar

måndag 4 februari 2019

Tacksam för feedback

Ännu en dag är snart slut i detta snörika Österbotten. Snön fortsätter komma ner, verkar inte ta någon slut.

Idag har jag, såsom jag gjort nu i några veckors tid på måndagar, uppdaterat mig i diverse skolämnen samtidigt som jag hjälpt barn med sina läxor. Idag hade jag och en elev också sällskap av musen Henrik, en trevlig liten varelse av trä som bringar flera goda miner åt både mig och eleverna.

Vidare så passade jag på, eftersom jag var på biblioteket, att fråga lite feedback från då jag var dit som erfarenhetstalare häromkvällen. Jag är glad över att få feedback, för det hjälper mig att utvecklas som erfarenhetstalare.
Då jag kom hem blev det att försöka få bort snö från "Chokladpralinen". Vet dock inte om det underlättar något imorgon då jag skall iväg eller om det kommit lika mycket snö på den tillbaks. Det återstår att se.

Men nu blir det att förbereda morgondagens uppdrag, med hjälp av feedbacken som jag fick idag 😊Och så får det bli att lägga sig tidigt så jag är mera pigg och alert då fröknarna börjar på en ny dag. För de verkar inte vilja ha långa sovmorgnar nu just utan deras favoritsyssla på morgnarna är att försöka få fart på matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar