Summa sidvisningar

torsdag 17 januari 2019

Marknadsförings planering

Igår satt jag på möte tillsammans med en marknadsförings expert, Celmas Marketing. En trevlig och duktig tjej som hjälper mig mycket i att "gå framåt" i mina mål.

Vi diskuterade marknadsföringen av både min Avon verksamhet och mina tjänster som Erfarenhetstalare. Men kanske med mest tyngd på Erfarenhetstalar marknadsföringen. Efter några timmar så åkte jag hem, taggad att jobba vidare, vilket jag gjort mest hela dagen idag. Det jag bl.a sysslat med idag är att lägga ut en filmsnutt där jag berättar om vad jag kan hjälpa till med som erfarenhetstalare.

Under tiden jag var där blev jag igen påmind över det svåra som ibland kommer över mig då jag försöker avancera i mina jobb, nämligen att tro på mig själv att jag klarar av att avancera i båda jobben som jag gillar starkt. Och där behöver jag folk omkring mig som ger mig ordentliga boostar, som t.ex. Celmas Marketing m.fl.

Här har ni filmsnutten för den som är intresserad av att lyssna till den:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar