Summa sidvisningar

tisdag 1 augusti 2017

En dag med "lite allt möjligt" på dagordningen

Dagen började med en tripp till ett rätt fullsatt fysio. Där blev det flera fina och djupa pratstunder, både med terapeut och chaufförer som var där med sina kunder. Jag gillar att ventilera tankar och funderingar ibland med folk.

Efter att jag kom hem tog jag mig en liten "bya-runda" för att uträtta lite ärenden, innan jag for hem för att städa. Många gånger har tanken slagit mig, hur i vida världen jag kunde ha det ostädat i flera veckor förut. Som det är nu, så har jag lite system i städningen, så mina hjälpande händer kommer med jämna mellanrum och hjälper mig med det. Själv tycker jag mig också ha blivit bättre på att plocka undan oftare, då jag tycker det svämmar över med saker. Men en sak som jag ännu skulle behöva ge mig själv en spark för, så är diskningen. För det är något som jag tydligen inte får någon rutin på. Är det bara jag, tro, som inte får det?

Ser att det blir en del flum i mitt inlägg ikväll, så tror att jag avslutar här nu, före det blir mera flum och så önskar jag alla en god nattsömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar