Summa sidvisningar

söndag 29 november 2015

En arbetshelg är förbi..

med flera trevliga stunder att minnas. Nu är det att "ladda batterierna" någon dag tills det är dags för en visning här på området där jag bor. Men de "batterierna" tycks jag få ladda med hjälp av en förkylning, så få se hur det går.. Är i alla fall glad att jag klarat hela helgen från att bli sjuk. Har väntat en längre tid på att det skulle bryta ut eftersom jag känt av det i någon vecka nu, dessutom har många i min bekantskaps-krets också varit sjuka.
Ska försöka ta till viloläge så tidigt som möjligt ikväll, så får jag åtminstone lite sömn. Men först ska jag lägga till en beställning, så jag hinner få mera material tills visningen i veckan(om det går bra med posten, vill säga..)
Om någon är intresserad av att njuta själv av dessa fina produkter Avon Cosmetics erbjuder, så får ni jättegärna ta kontakt.
Men nu säger jag tack för denna vecka, så ses vi till en ny vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar