Summa sidvisningar

fredag 8 november 2019

Ett steg in i företagar samarbetsvärlden..

är tagen då jag igår förde samarbetsförhandlingar med Callifine (Änglar ) i Jakobstad. Så småningom kommer deras änglar(både halssmycken och nyckelringarna) att finnas till försäljning hos mitt företag MaskrosStina.

Det känns både spännande och roligt att ingå det här samarbetet. Det som gör det kanske lite mera speciellt är att jag och Callifine´s ägare Ann-Sofi har känt varandra sedan barn, och nu ska då bli samarbetspartners 😊 Och att jag alltid gillat änglar(tycker dom är så fina), gör inte saken svårare att ingå avtalet. Nu som då, under min uppväxt då jag varit på sjukhus eller annars mått dåligt, har jag fått änglar av något slag till gåva. Så tycker jag också personligen att det är roligt att ge dem som gåvor åt folk.

Och fastän jag inte är direkt troende av mig, så har jag ibland fått uppleva sådant i livet som gjort att jag funderat om t.ex. änglar verkligen finns någonstans i universum. 

Första leveransen är på gång har jag hört, så få se när de dimper ner i brevlådan 😊

Nu önskar jag er alla en fin helg, ta hand om er 💓




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar